S-Mod BSGO
Csatlakozott: 08.08.2012
sszes hozzszls: 954
|

1. Javery_BP, aktv BSGO jtkos vagy, s mint annyian msok, brmilyen elny nlkl, „nullrl”
kezdtl jtszani. Krjk, mondd el neknk, hogy tetszik neked a jtk, milyen nehzsgekkel
tallkoztl, milyen hibk zavarnak klnsebben, s hogy mennyire zavar az, hogy egyetlen
vadszgp kpes a sorhajdat gyorsan s nagyobb erfeszts nlkl megsemmisteni? Milyen
osztlyzatot adnl a jtknak jtkosknt egy 10-es skln?
Elszr is, krlek, nevezzetek Javery-nek. Mister Javery_BP az apm. J
Sajnos nem tudok olyan gyakran jtszani, mint ahogy szeretnm, de prszor nhny rt hetente
ltalban ssze tudok hozni. Az j jtkosokat kicsit elbtortalanthatja a jtkkezds. Azonkvl azt
hiszem, tl sok a „farmols” a jtkban. Ezt felttlenl meg fogjuk vltoztatni. Azt szeretnnk, hogy
ne a bnyszat, hanem a PvP akcik s a sajt terlet vdelme legyen a f tevkenysg.
Gyakran megtrtnik, hogy tapasztalt jtkosokkal szemben nincs igazn eslyem. Ez tnyleg
frusztrl, mind jtkosknt, mint tervezknt. Az egyik clunk az, hogy a fejldsi vet
kiegyenslyozottabb tegyk. Meg akarjuk vltoztatni a hajk egyms elleni tmadsnak mdjt,
s ehelyett be akarunk vezetni egy olyan rendszert, amelyben bizonyos osztly hajk harcolhatnak
ugyanolyan szint hajkkal. n szemlyesen mg nem sokat vezettem sorhajt, de az eredmny
mindig ketts volt. A vadszgpek irnytsa teljesen ms, mint a sorhajk, de ez valsznleg gy
van jl. Ezeket a klnbsgeket mg szeretnnk tovbb kidolgozni.
A jelenlegi llapotban 6-os adnk a BSGO-nak. tlagon felli jtk, ahhoz kpest, hogy ingyenes, m
mg vannak hibi.
2. Tervezitek, hogy a nem kiegyenltett szervereken optimalizljtok a nyersanyageloszlst?
Nem biztos, hogy jl rtem-e a krdst. Ha a bnyszati bnuszra vonatkozott a krds, akkor
rmmel jelenthetem be, hogy mr dolgozunk a megoldson – amelyet egybknt n fejlesztettem
ki. Javtani fogunk a bnyszati bnuszokon, mivel a dominns frakci jelenleg tl magas bnuszt kap.
A jvben a bnusz dinamikusan fog igazodni ahhoz, hogy a frakci a galaxis mely terlett tartja
irnyts alatt. Ezen kvl a htrnyban lev frakci extra bnuszt is kap, hogy a bnyszati bnuszt
kiegyenlthessk.
3. Mikor szmthatunk j versenyekre? Mikor indul az j PvP szektor?
Ha minden jl megy, mindkett mrciusban rkezik. Ennek a klnleges versenynek a felptse
valamivel bonyolultabbnak bizonyult, mint vrtuk. Ezenkvl az irodban egy kitart influenzavrus
is puszttott, gy nhny ember hosszabb idre kiesett a munkbl. Volt olyan id, hogy majdnem a
csapat fele otthon fekdt betegen.
4. Bevezettek a jvben j droidokat / platformokat / NPC-ket?
Igen, de mg nem tudok pontos dtumot mondani. Azt szeretnm, hogy az ellensgeknek a
terlettl fggen sajt „szemlyisgk” legyen. Bizonyos ellensgek pldul elektronikai zavar
berendezseket hasznlnak, mg ms ellensgek pldul elszeretettel hasznlnnak csali
lvedkeket vagy aknkat. Mindez azonban jelenleg mg elmleti s tervezsi fzisban van.
5. Mi a fontosabb nektek: a rgi vagy az j hibk kijavtsa?
Minden hiba a prioritsi lista tetejn ll, csak bizonyos hibkat bonyolultabban lehet megoldani.
Biztosan gy tnik nektek, hogy bizonyos dolgokra koncentrlunk, de ez nem igaz, csak a nagyobb
bugok, mint pldul az elhrts esetben a hiba tl sszetett, mg ms problmkat gyorsan s
egyszeren meg lehet oldani.
Ezrt nagyon fontos az, hogy a kzssg tudassa velnk, mi szmukra a fontos. Tudom, hogy az „,
a fejlesztknek ez gyis mindegy” vlemny sok jtkoskzssgben igen elterjedt. A rgi bugok
is fontosak, csakhogy nha egyszeren hosszabb ideig tart a megoldsuk. Ezen kvl mr az els
prblkozsnl szeretnnk jl csinlni a dolgokat.
|