
1. Be fogtok vezetni j fegyvereket/elektronikt?
Jelenleg a hajk j szerepdesignjain dolgozunk. Egyszeren sszefoglalva „hajosztlyokat” fogunk
bevezetni, az egyes rhajk f feladattl fggen. Egyes gpek pldul bombzk, mg msok a
tzrsghez tartoznak. A szerepek jraszervezsvel egy sor j fegyver s kpessg rkezik majd a
jtkba.
2. Kisebb lesz majd az irnyti fellet, hogy a kperny nagyobb rsze szabad maradjon a jtk
szmra?
Szeretnnk a jtk teljes felhasznli fellett talaktani. Ennek keretben mindent meg fogunk
vltoztatni, a HUD-tl kezdve az opcik kpernyig. A clunk az, hogy a felhasznli felletet
knnyebben kezelhetv s praktikusabb tegyk. A GUI egyni mretnek llthatsga dnt
fontossg rszlet a munka sorn.
3. Van stabil Unity verzi? Idegest, hogy minden frissts utn meg kell vltoztatni a Unity-t. A
jtk egy darabig mkdik, de egy frissts utn hibk lpnek fel s a Unity lefagy. Ez egy kicsit
nehezen rthet.
Nem tudtam, mi vlaszolhatnk erre a krdsre, ezrt megkrdeztem a vezet fejlesztt. me a
vlasza:
„Minden nyilvnos Unity verzi stabil. A jtkosoknak csak a legfrissebb nyilvnossgra hozott
Unity Web Player verzit kell teleptenik (azt a verzit, amely automatikusan telepti s frissti
magt). A rgebbi verzikat NE teleptstek manulisan. Igen, elfordulhat, hogy az j Unity verzik
tartalmaznak valamilyen hibt, m ezeket ltalban elg gyorsan ki is javtjk. A rgi Unity verzik
viszont mr ismert s ksbb kijavtott hibk tucatjait tartalmazhatjk, gy teljestmnyproblmkhoz
vezethetnek.
Minden jtkosnak teht a legjabb Unity verzit KELL hasznlnia, klnsen akkor, ha elkszlnk
a jtk Unity 4 kompatibilis verzijval. Azok a jtkosok, akik manulisan teleptenek egy rgebbi
Unity verzit, az tllskor igen slyos hibajelentsekre szmthatnak. A fellp problmk 99%-
t nem lehet rgi verzikkal megoldani, mivel a legtbb lefagys vletlenszer s inkbb ritknak
mondhat. Azok a jtkosok, akik a legjabb verzit hasznljk, ltalban hosszabb ideig tudnak
jtszani brmilyen lefagys nlkl.”
4. Tuning egysgek a magasabb szint felszerelscserhez: vrhat mg ez a jtkelem vagy a
tervet elhalasztotttok, amikor tvetttek a jtkot a SF-i fejlesztktl?
Ezt a tervet egyelre elhalasztottuk, sajnljuk. Lehetsges, hogy egy ksbbi idpontban bevezetjk
majd csererendszer j verzijt.
5. Tervezitek azt, hogy az ugrsi frekvencik automatikusak, illetve programozhatak legyenek?
Nem pontosan gy, de tervezzk egy gynevezett „gyors utazsi rendszert”. Ennek a segtsgvel a
jtkosok gyorsabban juthatnnak el azokba a szektorokba, amelyek az ellenrzsk alatt llnak. Ezt
azonban meg kell elznie ms fejlesztseknek, gy ne szmtsatok tl gyorsan erre a rendszerre.
__________________
|