Hungarian_Elite
Hungarian_Elite

DV A HUNGARIAN_ELITE HONLAPJN

Men
 
chat
 
Naptr
2025. Mjus
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Pontos id
 
Mennyien.
Induls: 2011-10-23
 

Htrkp

 

Google
HIREK
HIREK : 5 krds

5 krds

trantor0110  2013.02.15. 23:45

vrhat vltozsok.Majd valamikor :)


 

  #17
S-Mod BSGO
 
_ELFOGO_ logja
 
Csatlakozott: 08.08.2012
sszes hozzszls: 846
 
 
Alapbellts

dv rpiltk!

me az e heti 5 krds-vlasz:

1. A jtkban jelenleg a nagyobb szektorkontrollal rendelkez frakci jelents nyersanyag-
kitermelsi bnuszban rszeslhet. Ez azt jelenti, hogy ha a szerver kiegyenslyozatlan, a
vesztsre ll oldal nem tud hatkonyan harcolni, vagy nyersanyagot kitermelni a harci
kpessge nvelshez. Vannak tervek a hajk javtsi mdjainak talaktsra, vagy a
bnyszaton kvl j mdok kidolgozsra a fizeteszkzk megszerzshez?

Rviden: Igen.
Bvebben: Az elmlt pr hnapban a tervez csapat sok idt fordtott ezekre a problmkra.
Minthogy magam is aktvan jtszom, n is ugyanezekkel a gondokkal szembeslk, de
mr vannak terveink a megoldsukra. Egyelre nem mennk bele a rszletekbe, de
a szektorkontroll rendszert valami izgalmasabbal s befolysolhatbbal szeretnnk
helyettesteni. A szektorkontroll mechanikval inkbb a jtk tbbszerepls, csapatjellegt
szeretnnk ersteni, s ebbe az irnyba vinni a jtkmenetet is. A ktelkek s egysgek
rszrl egyttmkdst s stratgiai dntseket szeretnnk ltni a tevkenysgket
illeten.
Egyben szeretnnk, ha a szektorkontroll mechanika nyltabb s tlthatbb vlna. A
dolgok jelenlegi llsa szerint az ember nem rzi, hogy hatst tudna gyakorolni r. Nem
igazn ltja t, hogyan befolysolja a tevkenysgvel. Ez fleg az j jtkosok szmra nagy
kihvs. Olyan j mechanikt terveznk, amelyben a gyengbb frakciknak lehetsge van az
ellenfelet hatkonyabban lerohanni s ldzbe venni, s kzben mgis elrehaladst elrni.
Br tbbet tudnk most mondani, de egyelre csak annyit mondhatok, szerintem szuper
lesz. A ksbbiekben a fejleszti blogokon tjkozdhattok majd a rszletekrl. Egyelre
annyit vlaszolnk, a nyersanyag-kitermels, s ahogyan ez a szektorkontrollt rinti, jelents
vltozsok el nz. Jobb lesz, tbb rtelmet nyer, s mg tbb vlasztst s stratgiai
lehetsget ad majd a kezetekbe.

2. A legtbb hibalehetsg minden MMO jtkot a feltmadsi bzispontok gyben
fenyeget, s sajnos ez all a BSGO sem kivtel. A feltmasztsi visszaszmlls alatt egy
nagyobb flotta szinte brmilyen osztly, brmilyen tpus hajt msodpercek alatt el tud
puszttani. Vannak tervek a helyzet megoldsra?

Ezt a problmt mindenkppen meg kell oldani. Jtktervezknt gy vlem, cska mdja ez
a gyzelmek begyjtsnek. Azt szeretnm elrni, hogy ezt senkinek ne kelljen tbb tlnie,
mert ez tnyleg tnkreteszi a jtklmnyt. Mg dolgozunk a megoldson: inkbb egyszer
jrjuk krbe alaposan a problmt, s tallunk igazn j megoldst, mint hogy jra s jra
felmerljn. A megolds egy rsze a szektorkontroll kezelsi mdja lesz a jvben.
Az egyik lehetsges megkzelts teljesen eltrlni a killekrt kapott jutalmat, amikor egy
feltmads kzben vdelem alatt ll haj elpuszttsrt sz szerint semmi nem jrna. Ez
gyakorlatilag a jutalombl fakad sztnzst szntetn meg. Msrszt a feltmadsokat
is lehet vletlenszerbb, nehezebben elre lthatv tenni. A jelenlegi helyzettel az a
f problma, hogy nincs annyi tennival a jtkban, hogy a helyzet ne fajulhasson spawn
kempelss. Vagyis a kezelend problma itt nem is annyira a kempels, mint inkbb a
hinyossg, amibl fakad: hogy a jtkosoknak nem nylik lehetsgk jelentstelibb s
sztnzbb tevkenysgre, mint a skalpvadszat. gy erre a problmra nincs is egyszer
megolds: tbbtnyezs megkzeltsre lesz szksg.

3. Lesznek a kzeljvben a jtkban j tevkenysgek, pldul j trtnet-alap
kldetsek, j feladatok s megbzsok? Vannak tervben egyttmkd- vagy
csoportkldetsek?

Igen s nem. A BSGO kzponti elemre koncentrlunk most, s az a tbbszerepls
jtkmenet. A forgatknyvr csapat elllhat fantasztikus trtnetekkel, de ha
lejtszotttok ket, vge, s ksz. Mi azt szeretnnk, ha ti rntok meg a sajt sztoritokat,
s a tervezs is ebbe az irnyba megy. Szerintem a legjobb trtnet nem az, amit a tervez
r, amikor esemnysorozatot dolgoz megbzss, hanem az, amikor a jtkos prblkozsok
sorozatban kzd valamirt, ami fontos neki. Amibe mr befektetett. Az j tartalmakat
gy rjuk meg, hogy magukban a szektorokban jtszdjanak. Ne szmtsatok sokkal tbb
instancira szervezett egyszerepls kldetsre. Inkbb magukban a szektorokban szeretnnk
tbbszerepls kldetseket ltni.
Persze ettl mg lesz egyszerepls tartalom, csak most elssorban a tbbszerepls jtkra
koncentrlunk. Szerencsre nagyon j forgatknyvr csapatunk van, s ki is fogom
hasznlni a kpessgeiket. De azrt fontos tudni, hogy a kldetstervezs tbb, mint
bedobni nhny trgyat egy szektorba, s rni hozz egy prbeszdet. Egy tlagos kldets
kidolgozsa krlbell egy hnapig tart, vagyis tizent percnyi jtkidnek nagyon sok
tervezi idt kell szentelni. Ezt a befektetst szeretnnk optimalizlni, s tbb jtkidt
ltrehozni nektek. A tbbszerepls tartalomtervekkel tbbrs dinamikus kldetseket lehet
adni a jtkosoknak.

4. Fog-e vltozni a szintrendszer, hogy a magasabb szint jtkosok kztt is klnbsg
legyen? Lesznek-e j kpesgek, vagy a jelenlegiekhez magasabb szintek a felhasznlatlan
tapasztalatpontok kihasznlsra?

Ez teljesen biztos. Azt akarom, hogy a BSGO legalbb annyira a kpessgekrl, mint a
szintekrl szljon. A szintrendszer gye fontos a szmomra. Elszr is, nem nagyon van
rtelme. Msodszor, nem j vicc, amikor bedarlja a hajdat valaki, aki magasabb szint, de
ugyanazzal repl. Egy bizonyos szinten egy Viper mgiscsak egy Viper: a szint nem kellene,
hogy ennyit szmtson. A klnbsg abban kell, hogy lljon, ahogy a hajdat kezeled. Ezen
kell, hogy mljon a gyzelem.
A kpessgrendszer kiterjesztsvel is foglalkozunk. Sok lehetsg van r, hogy rdekesebb
s jelentstelibb legyen. A karakterek testreszabsra is tbb lehetsget terveznk, s
hatrozottabb dntsi lehetsget szeretnnk adni a kezetekbe, hogy hogyan akarjtok a
jtkot jtszani.

5. Lesz olyan javts, amely megakadlyozza, hogy a raktk trepljenek a bolygkon s
aszteroidkon?

Erre annyit mondhatok, remlhetleg igen. Tudom, hogy ez nem igazn vlasz a krdsre,
de itt nagyon sok technikai kihvssal nznk szembe. Tulajdonkppen az sszetkzseket
az egsz jtkban fellvizsgljuk. Soha nem tetszett, hogy a hajk lepattannak dolgokrl.
Az volna a cl, hogy a terepviszonyok (pl. a kisbolygk s aszteroidk) taktikai dntseket
inspirljanak. “Belemenjek ebbe az aszteroidamezbe? Mik a lehetsges veszlyei?”
Klnben semmi rtelme sincs.

BSGO csapata
__________________

 

Mg nincs hozzszls.
Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
 

 

 

Kristlygmb

 

rj be egy igen/nem-mel megvlaszolhat krdst s a kristlygmb vlaszol.

Figyelem: a kristlygmbnek nincs humora, de szeret msokat cikizni!



 

 

Gondolatok
 

Glitter kpek
 

http://www.youtube.com/watch?v=LLEE8jX_5vQ  


http://youtu.be/_39avaboNTI


http://youtu.be/yAam9HmeLoE


http://youtu.be/igzrDCiugFg


http://youtu.be/5-gvgPEtv4g    


http://youtu.be/A0oQlfeyoVE    


http://youtu.be/2-8b5SDMR1k

 

 

 

 
IP

HUNGARIAN ELITE KTELK


Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG