Moderator Battlestar Galactica
Csatlakozott: 26.03.2013
sszes hozzszls: 92
|
2013. pr. 12. 5 krds pnteke+1 bnusz!
1. Mit terveztek, hogyan lehetne az zletben uralkod koszt felszmolni? Beptetek majd szr funkcikat az egyes trgyakhoz? J lenne, ha az zletben mindig csak az ppen aktulis hajmhoz tartoz knlat jelenne meg.
Tny, hogy az zlet jelenleg tnyleg egy kiss kaotikus. Rengeteg trgy kaphat s a keress kzttk krlmnyes. Az j felhasznli fellettel azonban bevezetnk egy j zletet is, amelyben lesznek szrk, bellthat kedvencek s egyb funkcik, amelyek megknnytik a vsrlst. Ezen kvl eltvoltjuk azokat a trgyakat, amelyeket a jtkosok nem hasznlnak. gy kpzelem, hogy lesz egy lland knlat, amelyben a valban hasznlt trgyak szerepelnnek, s nem teljesen haszontalan dolgok.
2. Elrulnl tbbet arrl, hogy mit terveztek a „lag” problmkkal s az alacsony kpfrisstsi rtval kapcsolatban?
Azt mr tudjuk, hogy a „lag” problmk legtbbszr az elhrtssal kapcsolatban lptek fel. Ennek a problmnak a megjelenst azonban idkzben mr nagyrszt lecskkentettk, de ms okozja is lehet. A problma megoldshoz meg kellett vltoztatnunk nhny alapvet fegyvermechanikt. Ezeket a vltozsokat a fegyverek hasznlatnl nem fogjtok szrevenni, de a httrben a rendszer mskpp kezeli a fegyvereket. Ennek a klnleges problmnak a megoldst alaposan tesztelni kell, mivel szeretnnk biztosak lenni, teljesen biztosak, hogy minden a terv szerint mkdik. Szeretnnk minden gyenge pontot kiszrni s megersteni, mieltt az j rendszert bevezetjk. Jobb mindent mr elsre jl csinlni, mint egy flig ksz rendszert bevezetni, majd pnikszeren javtgatni a hibkat.
3. Tervezitek, hogy a „bedokkols” gombot kijavtjtok? Ez a gomb jelenleg tltsz s az ember knnyen rkattint valamire, ami a gomb mgtt van.
Az egyms mgtt lev elemek problmja mg tbb ms helyen is fellp. n is kerltem mr emiatt tbbszr knos helyzetbe. Az talaktott GUI-nak ksznheten sok ilyen problma meg fog sznni s az ilyen tpus kisebb hibkat viszonylag gyorsan meg lehet majd oldani. Ezzel egyidejleg a „bedokkols” gomb mkdst is meg fogjuk vltoztatni.
4. Tervezitek azt, hogy legyen egy letlthet kliens verzi is?
Jelenleg nem, de a jvben ez is lehetsges. Egyelre nincs elg idnk s embernk arra, hogy egy ilyen rendszert ltrehozzunk s karbantartsunk. Nem arrl van sz, hogy ne akarnnk, csak a szksges energiaforrs hinyzik hozz.
5. Mit fogtok a ktelkeken javtani, hogy vonzbb legyen a belps egy ktelkbe?
Van egy pr tervnk a ktelkek funkciit illeten, de mg a tervezsi fzisban vagyunk. ppen azon dolgozunk, hogy a felhasznli felletet s egyb jtkszempontokat tdolgozzunk – s ebben termszetesen a ktelkek is fontos szerepet jtszanak. Azt tervezzk, hogy a ktelkeket jobban integrljuk a jtkba. Egy ktelk tagjaknt a jvben bizonyos elnykhz juthattok majd hozz, s a ktelk fejlesztheti a sajt kpessgeit csapatknt.
6. Mi fog trtnni a felszerelseinkkel, ha kialaktjtok az j hajszerepeket - a korbbi fejlesztseink s a r klttt kubitjaink nem fognak rni semmit?
Olvastuk a frumon az aggodalmaitokat arrl, hogy a hajk jratervezse miatt fltek, hogy a korbban korszerstett hajitok s felszerelsetek hasznlhatatlann vlik. Br az nem mondhatom el pontosan, hogy milyen mdon tervezzk az tmenetet (ami nem csak azon mlik, hogy mi mit terveznk, hanem nhny technikai krdsen is), hadd mondjam el, hogy nem kvnunk ersebb felszerelseket ltrehozni. Ehelyett szeretnnk az sszes meglv felszerelst felhasznlni - amit ltni fogtok: vagy teljestmnynvelssel s/vagy a mkdsi folyamat megvltoztsval. Ha ez utbbi helyzet azzal jr, hogy el kell tvoltani nhny felszerelst a jtkbl, akkor meg fogjuk tallni a mdjt, hogy miknt kompenzlhatjuk ezt nektek. Ti tbbek vagytok, mint hsges gyfelek s mi ekknt is kezelnk benneteket a jvben.
A Battlestar Galactica Online Csapata
|