S-Mod BSGO
Csatlakozott: 08.08.2012
sszes hozzszls: 783
|

dv rpiltk!
Engedjtek meg, hogy bemutatkozzam: Javery_BP, a vezet tervez vagyok. Gondoltam, eljtt az ideje, hogy kicsit jobban megismerkedjnk. San Francisco vidkrl szeptemberben kltztem Hamburgba: szlfldem, a napsttte Kalifornia melegt hagytam htra Nmetorszg csps teleirt cserbe. Egy j kultra kzepn talltam magam, s lassan nmetl is megtanulok – nagyon izgalmas lmny. A jtkiparrl szlva, szleskr tapasztalat ll mgttem. Jtkok szles skljn dolgoztam mr, a casual-tl kezdve a hard core jtkokig, kzte olyanokkal, mint az America’s Army 3, vagy az Eve Online. Mg hagyomnyos papr-alap szerepjtkok s trsasjtkok kidolgozsban is rszt vettem. Magam is szenvedlyes jtkos vagyok. A stratgiai jtkoktl kezdve a bels nzet lvldzs vltozatokig mindennel jtszom, de a legkzelebb mgis az rszimulcik llnak hozzm. Mr iskolaidben is mondhatni, tl sok idt tltttem az X-Wing vs. Tie Fighter s hasonl klasszikusok eltt. Ma is az Eve Online s az X3 aktv jtkosa vagyok. Nagyjbl azt mondanm, ami az rben van, azzal biztos jtszom – legalbb egy darabig. A videojtkok irnti vonzalmam mellett a gykereim mgis a papr alap szerepjtkokhoz ktnek, s rendszeresen vezetek szerepjtkos tallkozkat is. Az elmlt pr hnapban kezdtem megismerkedni a BigPont munkjval s magval a BSGO-val is, s izgalommal vrom,hogy dolgozhassak rajta. Ez egy egszen kivteles csapat, s az kvetkez vben sok fejlesztst kszlnk bevezetni. Remnyeim szerint a BSGO olyan j lesz, amilyen egy jtk egyltaln lehet.
s most lssuk a krdseket. Egyelre mg nem mennk bele tl sok rszletbe: a design csapattal mr szmos remek tletnk van, de mg sokat kell dolgoznunk rajtuk. Mieltt kzhrr tesszk ket, meg kell bizonyosodnunk rla, hogy jl is fognak mkdni. Csak mg egy kis trelmet krek tletek: ha ksz lesz, szerintem imdni fogjtok.
1. Sok jtkos szerint a tmaszpontok tlsgosan gyengk. Nem tanstanak valdi ellenllst az ellenfllel szemben, s nem nyjtanak elg tmogatst a szvetsgeseknek. Szerepel a tervek kztt a tmaszpontok hatkonysgnak s tkpessgnek jelents nvelse?
Igen, a tmaszpontok mindenkppen fejlesztsre kerlnek. A lnyeg az, hogy a fejleszts mikntjrl ti dnthettek majd. A szektorkontrollal kapcsolatos tervek kztt hozhattok dntseket arrl is, mi legyen egy szektorban egyltaln. Egy szektor megszerzse utn lehetsgetek lesz meghatrozni a fontosabb elemeit. A tmaszpontok j funkcit nyernek majd: a jtk fontos taktikai sszeteviv vlnak.
2. Terveztek j rendszereket a magas szint jtkosok szmra a harmadik frakcival egytt?
Az j rendszereknek, amiket terveznk, rsze, hogy tbb tennivalt adnak. A magasabb szint jtkosok gyakorlatilag a frakci vezrkara, s a szektorkontroll kialaktsval nekik nagyon sok dolguk lesz. j rendszerek lesznek, amiket hasznlni s mkdtetni kell. Itt nemcsak j felszerelsrl, hanem klnbz jtkrendszerekrl beszlek, amik klnbz mdokon vonnak be a jtkba. A magas szint jtkosok fontos tnyezv fognak vlni. A harmadik frakcirl mg nem rt vget a vita a csapatban. Megrtem a tervezsi rveket a bevezetse mellett, de el kell dntennk, valban szksg van-e r. Nyoms rvek szlnak mellette, de ellene is. Egyelre annyi biztos, hogy mostanban mg nem fogjtok ltni – de az is lehet, hogy a hatkonyabb szektorkontroll mkdssel s a jobb szereptervezssel feleslegess is vlik. Mondanom sem kell, mi arra treksznk, hogy a frakcik kiegyenslyozatlansgt a harmadik frakci nlkl oldjuk meg. Ez is egy lehetsg, de egyelre nem elsdleges a szmunkra. Amolyan B-terv.
3. Tervek a pnzgyek fejlesztsre?
Vannak. Megvizsgljuk a pnzgyek kezelst, s hogy hogyan lehetne rdekesebb, egyszerbb s egyrtelmbb tenni. Egyelre tbb rszletbe nem bocstkozhatom.
4. Hordozhajk: vrnak rjuk vltozsok vagy bvtsek a kzeljvben?
Igen. Szerintem egy ers ktelk vagy flotta gerince a hordoz. Parancsnoki hajknt is mkdnek majd, amely irnytja s vezeti a jtkosokat, s a flottt hatkony harci alakulatt szervezi. A hordozhajban risi lehetsgek vannak, amik csak megvalstsra vrnak. A szektorkontroll vltozsval a hordozk (s hasonl hajk) az j terletre val elrenyomuls fontos eszkzv vlnak.
5. Vrhat-e tbb felhasznlsi lehetsg a jelvnyek szmra, mint nukleris fegyverek vsrlsa, vagy a jelvnyhajk fejlesztse?
Igen. A jelvnyeket fontos jutalmakk szeretnnk tenni, amit a jtkosok tbbre becslnek a cubitnl. Tbb figyelmet rdemelnek, mint a nukleris fegyverek vagy a jelvnyhajk. A jelvnyeket az sszes felskategris trgyhoz hasznlhatv tesszk, s megvltoztatjuk a “gyzelemrt jtszol” hozzllst. Ahogy a trgyak designjt fejlesztjk, a legjobb trgyakat jelvnyekkel lehet majd megszerezni, mg azok a trgyak, amik gyors elnykhz juttatnak, cubitrt lesznek megvsrolhatk. Alapveten minden kategriban a trgyak hrom szintjt kpzeljk el: lesznek tylium-alap, cubit-alap, s jelvny-alap trgyak. Ez az egyik kzponti koncepci, br mg tervezsi fzisban van. Az a lnyeg, hogy a “fizets” gombra ne tekintsenek gy a jtkosok, mintha “mr gyztem is” lenne rrva.
Battlestar Galactica Online csapata
|